Ny mobil

2011-05-07 / 13:43:00
Hej hej !!

förlåt att jag inte var inne igår senare på kvällen men det var för att jag var för upptagen med min nya mobil, och jag märkte att jag inte kunde skriva inlägg via mobilen :( det liksom bara hackar.. Men så här ser den ut:



Osså hittade jag ett riktigt roligt program :



Men nu ska jag ut och sätta mig i solen :) vi hörs ! Ha en riktigt undebar dag! <3
Kommentarer!
Postat av: anonym

Guuuuud vaaaaad snyyyyyg, jaaaag ääääär aaaaanvuuuuundsjuuuuuk!!!!!!!!!!!

shiiit asså , jag villl fan ha den, har klarae samma som du?? :P

Kommenterat - 2011-05-11 / 18:17:33
Postat av: Mandan

jag gillar den väldigt mycke jag med ! det e värt att köpa den!



nej Klara har en samsung,kommer inte riktigt ihåg vad den heter.

Kommenterat - 2011-05-12 / 16:03:16  | URL - http://baahjaag.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: