Paj ;)

2011-05-05 / 18:08:24
Hej hej !!

Idag har varit en rolig dag, fast det säger jag ju alltid men ändå det e ju liksom sant så..

Föst hade vi spanska och då gjorde vi som vi gjort på det senaste. Och så jobbade vi i workbook. Men efter spanskan så hade vi engelska och då gick jag och Julia och ngr fler ner till datasalen och häntade lite fakta om olika artister. Jag hittade inget om min artist men ajja. Jag hittade i alla fall texten till den låten jag skulle ha. Men sen så gick vi tillbaka och då satt jag och Klara mest och pratade fast vi gjorde allt jobb oxxå :P Men efter engelska så hade vi svenska och då var vi i datasalen och skrev rent våra berättelser och sen surfade vi. Men sen så hade vi lunch och då åt Klara och sen så gick vi till uppehållsrummet och spelade stress. Sen hade vi No och då tittade vi igenom lite grejer till provet vi har på Måndag :/ Och sen så hade vi en liten rast och då så satt jag och Klara och pratade och gick runt. Men sen hade vi elevens val, hemkunskap för min del men inte för Klara tyvärr :P Men hon har ju förstås kul på syslöjden oxxå då men det e roligt att vara tsm ändå ;) Men på hemkunskapen så gjorde vi rabarber och hallon paj. Sen så fick vi sluta tidigare så jag gick in till Klara och tittade på när hon stickade och så pratade vi med Johanna och Julia och Linnea oxxå. Sen så var dagen slut och då gick jag hem käkade pannkakor och nu så sitter jag här och väntar på att mamma ska komma hem hon har varit på möte men hon var även en sväng på torp och hon köpte en hatt till mig ! :D Kommer bild på den senare och ni vill se den ;) Sen blir det nog en jogging tur med mamma om vi hinner göra det innan vi ska titta på tv.  
Kommentarer!
Postat av: lina

varför är du inte med klara på hemkunskapen? går inte ni i samma klass?

Kommenterat - 2011-05-05 / 18:15:21
Postat av: Mandan

jo vi går i samma klass men det e det att vi inte har valt samma elevens val hon har syslöjd och jag har hemkunskap. Men nästa år kommer vi gå i samma elevens val hoppas vi på :)

Kommenterat - 2011-05-05 / 18:17:11  | URL - http://baahjaag.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: