Regning daag :(

2011-05-18 / 16:28:08
Hejsan hoppsan alla läsare !

Idag så har det varit en riktig skrattig/flummig dag för mig och Klara, fast det är det för det mesta på alla onsdagar men ändå..

I alla fall så hade vi först spanska och då fick vi reda på provet och jag fick VG :) rätt nöjd faktiskt, fast det e ju alltid bättre med ett MVG men för mig duger ett VG :)
Men sen efter spanskan så hade vi idrott och då körde vi en riktigt rolig lek enligt mej. Jag kan tyvärr inte komma på vad den heter nu men jag kan förklara lite hur man gör : Jo man har ställt ute en massa hinder där man kan gömma sig bakom och sen så har man två tjocka madrasser på ena kortsidan av idrottshallen med en massa ärtpåsar på och sen så är det två stycken personer som sitter där bakom madrasserna och som ska titta fram när musiken stoppas. Men så är man två eller flera olika lag och så ska man helt enkelt springa och hämta ärtpåsar till laget och så får man gömma sig bakom de där hindrerna som vi har ställt dit och sen så är det liksom bara att köra på ! ;)
Men efter gympan så hade vi lunch och då gick jag och Klara och åt och sen så spelade vi stress. Och sen hade vi träslöjd :D Då höll jag på med min smörkniv som blev klar (se bild) och så laddade jag ner spotify så Roberto kunde gå in på sin så vi kunde lyssna på musik :) Och så efter slöjden så hade vi so och då hade vi prov och jag tror det gick rätt så bra ;)

Och så gick jag och Klara hem och så har vi haft rätt kul här hemma vi pratade "med" Talking Gina och Talking Tom på telefonerna. Och så satt vi på min gymboll och så vidare ;)

Jag gillar inte regn... För mitt hår blir så stort ! Jätte Jätte stort ! Och särskillt när det även är fuktigt och sånt. :/ Det är liksom därför jag alltid plattar det så det ska tåla lite mer ;)


Detta är smörkniven jag gjorde :)

vi hörs ! <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: