Sista elevensval innan sommarlovet

2011-05-26 / 16:24:16

Hej hej !

Vi hade först Spanska och då tittade vi klart på filmen , "Machuca". Efter hade vi engelska och då hade vi vikarie, vi jobbade klart med artist grejen, och jag blev klar så jag och Klara pratade en dialog på engelska sen.. ;) Sen så hade vi svenska och då tittade vi klart på världens hemskaste film... :/ Den var hemsk, började nästan gråta ;(
Sen så hade vi lunch och då käkade jag och Klara och Elin sen gick vi och gjorde "Veckans kluring" och sen hade vi no, då tittade vi på ännu en film, fast den var om träd.. :P Sen så hade vi elevensval, och det var sista elevensval innan sommarlovet, vi har ju nämligen ledigt nästa Torsdag samt Fredag. Och så har vi även ledigt på måndagen vecka 23 och så går vi bara i skolan tisdag och onsdag och sen är det skolavslutning.. Det är helt otroligt att tiden går så fort.. Jag kan inte fatta att efter Sommarlovet börjar jag i 8:an.

Men jag gick i alla fall hem, Fast jag stog och prata med Klara ett tag vid skolan och sen träffade jag mormor och slängde några ord. Jag gick hem åt lite yoghurt och nu sitter jag här och har inte en aning om vad jag ska hitta på.

Men vi syns <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: