Stallet

2011-05-27 / 16:23:17

Hej hej !!

Idag har varit en bra dag enligt mig, hoppas ni oxxå har haft en bra dag :D

Först så hade vi matte och då jobbade vi med en reppititionslapp och i matteboken. Sen hade vi No och då lämnade vi in våra pärmar och så pratade vi rätt mycket och så städade vi. Sen så hade vi so och då tittar vi på en film, kommer ej ihåg vad den heter just nu men det e ju inte så jätte viktigt, hoppas jag. Sen så hade vi lunch och då gick vi och åt och sen så köpte vi kokosboll och spela stress med Elin och Hue. Sen så hade vi klassråd och pt, vi skulle egentligen spelat minigolf men vädret tillät inte det så det blev att vi körde "4män och en soffa" istället. Men så gick jag i alla fall hem sen och så var jag lite på mobilen och så åt jag och nu sitter jag och väntar på att Klaras mamma ska komma o hämta mig så vi kan åka till stallet, där väntar Klara och Hanna. Och sen så ska jag sova hos Klara :D Det blir nog en riktigt rolig fortsättning på dagen :)



Men vi hörs !

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: