Tåg och Helikopter

2011-05-03 / 14:31:46
Tjohoo ! ;)

Idag har varit en kul dag enligt mig. Men hur har den varit för er ?

Ja i alla fall så hade vi först spanska idag ,i skolan, och då så läste vi i genom kapitel 14. Sen så körde vi omkastade ord på atvlan och jag kunde inte en ända, eller jo jag kom på dem precis innan den andra sa den så jag han liksom aldrig :/ Men innan det föresten så bytade vi platser och vet ni vad ? Jag hamnade bredvid Klara ! :D Men sen efter spanskan så hade vi matte och då var inte Lotta där utan vi hade Göran ( han har alltid en liten grupp på tisdag ) Men vi jobbade på i boken och nu e jag klar med diagnosen och har börjat på röda spåret ;) Men sen så hade vi engelska och då så fick vi höra på en låt och så skulle vi översätta den. Och som en liten läxa så skulle vi komma på en srtist och en låt (som den artisten har gjort) och på torsdag ska vi typ skriva om den och så ;) Och jag har bestämt mig för att ta : Train - Hey soul sister. Och efter engelska så hade vi lunch och då gick jag och Klara och käkade fast det var inte gott mos så jag åt inget. Men sen så gick vi till svenska och så lyssnade vi på när Jimmy berättade lite om böcker som Niklas Krog hade gjort. För Niklas ska nämligen komma till Gullmarsskolan på måndag nästa vecka. Men sen så hade vi so och då gjorde vi en annurlunda sak... ;) Jo vi blev uppdelade i grupper och så sen fick vi 3 lappar som det stod olika maskiner (eller ett instrument, våran lärare trode ett piano var en maskin) och sen så fick man välja bort en av dem och så skulle man alltså härma de andra maskinerna då :P Och min grupp hade Tåg och Helikopter. Men efter det så gjorde vi en annan lek.. Jo vi ställde oss i två olika ringar och så blundade vi och sträckte fram våra händer. Daniel (våran lärare) tog våra händer och satte dem hos någon annan som vi då inte visste vem det var eftersom vi blundade. Och så trsslade han in oss och så. Och då skulle vi ta ut oss till en ring och det gick ju sådär för min grupp. Vi blev 2 olika grupper och så hamnade jag och en annan kille (Jesper.S) åt fel håll så vi kunde inte riktigt fixa det.. :P Men sen så gjorde vi allesammans en stor grupp (hela klassen) och så gjorde vi samma sak och det gick ju verkligen sådär ! vi kunde INTE komma ut till en ring, det gick inte på någon vis. Jag fastnade typ under ens arm och så där ;) haha... Men ajja sen så slutade vi i alla fall och då gick jag hem och så började det hagla som tusan! :/ Men jag kom hem i alla fall och då så satte jag mig här och nu väntar jag på att maten ska bli klar.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: