Tips

2011-05-06 / 15:20:00
Hej hej !

Idag har varit en rolig dag.

Först så hade vi matte, fast vår lärare trodde det var no så vi hade först no och sen kom hon på att vi skulle ha matte.. :P Men vi har ett rätt kul kapitel nu i boken så ;) Algebra och ekvationer :) Men sen så hade vi i alla fall no och då tränade vi inför provet vi har på måndag :/ Men efter det så hade vi so och då tittade vi på Löpsedeln och ennu en film om männsikor förr och så fick vi faktsikt jobba lite med ett häfte idag.. Men sen så hade vi lunch och då jag vi och åt (inte för att jag åt) och sen så spelade vi stress, och så fick jag en kokosboll utav Elin :) mums. Men sen så hade vi klassråd och då så gjorde vi som man alltid annars gör på klassråd.. Men sen så hade vi pt och då så hade vi Henrik (våran spanska lärare) för han och Lotta (våran KF) bytar ibland klass och så. Jag tycker Henrik är en bra lärare, Men i alla fall så körde vi frågesport och så blev vi upp delade i grupper , vilken månad man var född i, Och jag hamna med dem som är född i augusti :P Men det e bara bra för där var Klara :D Och sen så var även Elin och Uddman där ;P Och vi fick 3 fel :/ Men sen så var dagen slut. Och egentligen skulle jag suttit i bilen nu på väg till pappsen. Men så blev det inte för han var nämligen sjuk... :( Så det blir inte att jag träffar pappa :( Det var ett tag sedan nu..saknar honom <3 Men det blev så att Klara inte skulle åka till Norge så vi kan säkert hitta på något roligt :D Men nu så sitter jag och lyssnar på musik..

A just det tipset var : Om ni är trötta på det nya spotify så kan ni gå in på : www.grooveshark.com det e så som spotify var nu innan det nya kom, bara det att det e online, man behöver inte hänta hem det till datan liksom ;)

Men som ni kanske märkte så blev det ingen jogging tur i går så det får nog kanske bli en idag istället :)  
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: