Torp Looken

2011-05-01 / 11:46:06
Här kommer några snabba bilder på mig innan jag ska dra till torp :








Nu drar jag till Torp! vi ses ;)
Kommentarer!
Postat av: lina

Torp looken??

Man får väl ha vilken look man vill eller? och förresten ser det ut som om du ska på nåt konferensmöte eller nåt!! <

inget illa ment

Kommenterat - 2011-05-01 / 18:26:38
Postat av: lina

förresten , E DET där ditt rum eller din väns klara? ???

Kommenterat - 2011-05-01 / 18:27:28
Postat av: Mandan

asså Lina jag tycker du börjar bli väldigt taskig... :( Det var liksom min torp Look men jag har liksom inte sagt att just du ska gå så !



Stina : Det där med orangea tapeter det är mitt rum men det med gula det är mitt vardagsrum

Kommenterat - 2011-05-01 / 19:42:39  | URL - http://baahjaag.blogg.se/
Postat av: Klara

Asså kan ni inte lägga av med att va så mot amanda. bara för att hon skriver en viss sak betyder inte att alla behöver göra så, och so what om det skulle se ut som om hon skulle på ett möte, det tycker för övrigt inte jag!!!! kom igen!

Kommenterat - 2011-05-01 / 20:07:12  | URL - http://www.nogg.se/MEEmee
Postat av: Mandan

Tack Klara <3

Kommenterat - 2011-05-01 / 20:08:00  | URL - http://baahjaag.blogg.se/
Postat av: Mandan

Jag menade inte Stina jag menade Lina lite längre upp där...

Kommenterat - 2011-05-01 / 20:08:55  | URL - http://baahjaag.blogg.se/
Postat av: lina & stina

Asså herre gud klara ta det lite lungt , jag var fan inte på humor och snälla LÄGG DIG INTE I



okej amanda , jag vill verkligen inte bråka med dig , jag tycker om dig



men klara e ju jätte elak, och förresten klare så förstår jag om amabnda e din vän men snälla , det du gör, gör så att amanda verkar en tönt och det e hon verkligen inte, Hon är faktiskt jättesnäll!



Och stina tycker att amandas rum e jättegulligt

Kommenterat - 2011-05-04 / 15:09:06
Postat av: Mandan

Men Lina och Stina jag tycker om Klara för det hon gör. Och om hon nu gör så att jag värkar som en tönt enligt dig så får hon göra det för jag gillar när hon gör så mot mig,för då vet jag att jag inte är den ända som tycker så som jag säger. Och du kasnke inte gillar det men jag tycker om henne för det hon gör och hon gör det såklart om hon vill.



Och tack du e oxxå snäll men ibland kan jag säga att du värkar lite taskig för jag ser inte ut som om jag ska på något möte ! Det tyckte jag var taskigt och jag vill verkligen inte veta om jag nu gör det enligt dig för då får du hålla det för dig själv. okay ?



Tack så mycket. Fast jag hatar mitt rum ! Det e ju liksom så orange! :P



Kram

Kommenterat - 2011-05-04 / 16:09:43  | URL - http://baahjaag.blogg.se/
Postat av: lina & stina

Betyder det att du förlåter oss. Jag fattar vad du menar med Klara men... Jag tycker fortfarande samma sak. Men jag antar väll att jag och Stina får hålla det för oss själva , eller hur?



visst, det var ganska taskigt, men jag kan bara säga att jag var inte mig själv den kvällen, inte stina heller som var med mig. Jag kan tyvärr inte säga varför , men jag hoppas att du nöjer dig. men jag är en korkad piiip som inte kan hålla sånna saker för mig själv, men jag skall försöka.



orange e väll fint??



kram

Kommenterat - 2011-05-05 / 17:37:56
Postat av: Mandan

Ja klart jag förlåter er ! Okay



Okay. vi tänker inte mer på detta nu, okii ?



Njae ornage e fin men inte på tapeter :P

Kommenterat - 2011-05-05 / 17:50:11  | URL - http://baahjaag.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: