Ursäkta mig... Igen :/

2011-05-29 / 11:09:35
Hejsan hoppsan !!

Jag tycker verkligen att jag borde skärpa mig nu, jag måste komma in minst 1 gång varje dag, det har jag sagt till mig själv, men jag hade mycket för mig igår och när jag kom hem så var det bara mys med Familjen. Jag e erkligen ledsen.

Men jag var med Klara igår eftersom jag sov hos henne. Och då så var vi ner till stan en sväng och så satt vi för det mesta och prata och åt Pannkakor oxxå :D Så egetnligen gjorde jag inte så mycket men jag gjorde grejer hela tiden liksom... :P

Men idag har jag inte gjort så mycket än heller. Men ni ska få se hur jag ser ut idag och så ska ni nog få lite bilder från igår och i förrgår :)


Look Today :


Nya Jeansshorts:


Och här kommer lite bilder från igår och i förr går:


Den här fina bilden gjorde Klara


oxxå hittade jag syrrans solglasögon :P


Finaste, bästaste Jupiter ♥ Love U ♥


Träd...

Så det var bara ngåra utav bilderna, Men vi hörs senare!

Hoppas alla har hittat något riktigt fint till sin Mamma nu <3

Kommentarer!
Postat av: Hanna

Hej amanda klaras syrra här det där me jupiter sa inte du och klara att han hette snygga roberto ??haha

Kommenterat - 2011-06-07 / 22:07:50  | URL - http://www.hannasLiv.bloggo.nu
Postat av: Hanna

eller det kanske var snygga robin joo det var det:)

Kommenterat - 2011-06-07 / 22:10:49  | URL - http://www.hannasLiv.bloggo.nu
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: