Arg på mobilen!

2011-05-10 / 14:31:22

Tjoo ;)

Nu e jag här igen och e fortfarande lika arg på att jag inte kan gå in och skriva inlägg från min mobil.. :/

Men idag hade vi i alla fall först spanska och då tränade vi inför provet sen så hade vi matte och då jobbade vi med en lapp och i boken. Sen så hade vi engelska och då hade vi vikarie,vi jobbade med artisterna/banden som vi gjorde sist. Sen så hade vi lunch och då käkade Klara sen gick vi till uppehållsrummet och spelade stress. Sen så hade vi svenska och då spelade vi alphabet (stavning) sen så hade vi so och då jobbade vi inför provet och så..

Men nu är jag hemma och har precis ätit, vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag förens senare idag då ska jag med syrran till plasten,hon ska ha fotbollsträning..

Men vi hörs ! <3

Kommentarer!
Postat av: lina

heeejjjj. Nu ska jag berätta lite om mig själv. Min bästa kompis heter stina och bor i göteborg. förra helgen kom hon hit och besökte mig.nu ska jag äta men snart kommer jag tillbaka o ställer några fråger!! <33

Kommenterat - 2011-05-10 / 14:51:55
Postat av: Anonym

Hej, nu är jag tillbaka! Kan inte du ha någon frågestund nån gång<3?

:P(L)

Kommenterat - 2011-05-10 / 15:11:38
Postat av: mandan

Jo visst det kan jag allt ordna . Det kommer så snart som möjligt

Kommenterat - 2011-05-10 / 16:06:43  | URL - http://baahjaag.blogg.se/
Postat av: LILLILLILLILLILINA

JAG ÄLSKAR DIN MOBIL, TA JÄTTEMÅNGA KORT PÅ DEN<3333

Kommenterat - 2011-05-15 / 15:06:25
Postat av: Mandan

Haha ah vi se på det ;)

Kommenterat - 2011-05-15 / 16:51:59  | URL - http://baahjaag.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: