Se You Later,Aligator ;)

2011-05-23 / 19:00:05

Hejsan hoppsan !

Idag är det måndag ;) Fast det visste ni ju redan .. :P

På draman gjorde vi olika grejer med våra masker. Här kan ni få se min mask :



Och så hade vi matte sen och då jobbade jag i boken. Sen hade vi lunch , då gick jag och Klara och åt och sen gick vi och spelade Stress. Sen så hade vi beachvollyboll på gympan jag hade glömt gympa kläder :/ men jag stod och räknade poängen med Klara som oxxå glömde gympakläder. Vi är så jävla lika så det inte är sant. Och det är inte bara det med kläderna att göra utan det är en massa andra saker som jag ej orkar skriva här. Men vi hade i alla fall no sen och då hade vi trädtest. Och så hade vi svenska sen och då läste vi.

Men jag gick sen hem och åt och sen satte jag mig och tittade på film. Jag tittade på "I Hennes Skor". den var väll sådär kan jag säga ;) Men nu så sitter jag och har tråkigt och undrar om Klara hade det bra på Repitionen. Hon ska ju ha dansuppvisning imorron :) Ska bli kul att se även om jag redan har sett den där dansen en del gånger :P

Men det var min lilla dag det ;) Vi ses så fort jag har något nytt att skriva ! :) Se you later,aligator... :D

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: