Vollyboll i vattnet

2011-05-30 / 14:42:36
Hejsan hoppsan !

Idag har varit en helt okay dag, bättre en okay!

PÅ draman körde vi lite olika leker och sånt ;) En va till exempel att en började rita en bokstav på ens rygg (inte med penna) och så gick det liksom runt i en ring och ingen fick titta. Så en bokstav va först H sen blev det B sen R och till sist ett O.. Det är rätt kul faktiskt. Och en annan lek var ju den jag verkligen gillar att köra: "Soffan". Och så på matten så tränade vi lite till provet imorron. Och på lunchen så gick jag o Klara och åt och sen spelade vi stress. Vi gick sen till simhallen och där simmade alla 4 längder och sen så körde vi vollyboll i vattnet, Och det gjorde jag för första gången, men det var faktiskt jätte kul. Det gick ju såklart sådär för mig då men det gick ibland :) Kul var det i alla fall, och det är det viktigaste! Men på no:n så städade vi lite i skåpen och sen fick vi sluta för vi hade inställd Svenska. Men Så gick jag i alla fall hem och lagade mat och nu väntar jag på att en ny dansvideo ska laddas upp till youtube och så jag kan ta den hit. Men det blir nog att jag sätter mig ute på gården i det fina vädret :)

Se you later ! <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: